«حبيب هشتمين خورشيد»؛ اولين كتاب درباره شهيد رئيسی رونمايی شد فیلم‌های سینمایی تلویزیون برای نیمه خرداد؛ از «صنوبر» تا «پا به پای آفتاب» رقابت سریال «نوبت لیلی» در جشنواره‌ بریتانیا برگزیدگان جشنواره دانشجویی موسیقی نواحی معرفی شدند + اسامی پخش مستند «پدر، پسر، گلوله» از شبکه دو به مناسبت قیام ۱۵ خرداد پوستر فیلم سینمایی «عطرآلود» منتشر شد + عکس بازپخش اپیزودهایی از «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» در نیمه خرداد + زمان پخش فراخوان جایزه پژوهش سال سینما منتشر شد + جزئیات تلویزیون ریسکِ تغییر مجری مناظره‌ها را می‌پذیرد؟ او با تمام رهبران خاورمیانه فرق داشت | روایتی از گفتگو‌ی اوریانا فالاچی با امام خمینی (ره) «ماه پنهان» محمدرضا یکانی در مراحل پایانی تولید آموزش به نسل جدید در بستر یک فیلم تلویزیونی | گزارشی از اکران خصوصی «محله باصفا» یک جای خالی و چند علامت سؤال | درنگی بر دلایل ضعف آثار سینمایی و تلویزیونی با محوریت امام خمینی (ره) اکران فیلم‌های کوتاه برگزیده فیلم فجر در سینماهای هنر و تجربه ماهرشالا علی در دنباله جدید «دنیای ژوراسیک» جزئیاتی از ساخت فیلم تگزاس ۴ و ۵ و حضور پژمان جمشیدی
سرخط خبرها

همبازی شدن مائده و میثم «زخم کاری» در فیلم «آبی روشن»

  • کد خبر: ۱۹۸۷۱۱
  • ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۷
همبازی شدن مائده و میثم «زخم کاری» در فیلم «آبی روشن»
سارا حاتمی و مرتضی امینی تبار بازیگران جوان سریال «زخم کاری» در اولین همکاری سینمایی خود در فیلم «آبی روشن» جلوی دوربین رفته‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ بابک خواجه‌پاشا کارگردانی که سال گذشته با فیلم اول خود «در آغوش درخت» در جشنواره فیلم فجر حضور داشت، این روز‌ها «آبی روشن» را در دست کارگردانی دارد و این فیلم روز‌های پایانی فیلمبرداری را سپری می‌کند.

سارا حاتمی و مرتضی امینی‌تبار که پیش از این با ایفای نقش کاراکتر‌های «مائده» و «میثم» در فصل اول «زخم کاری» به عرصه بازیگری معرفی شده بودند، در این پروژه در قالب اولین همکاری سینمایی خود به ایفای نقش می‌پردازند. روح الله زمانی هم که پیشتر در «در آغوش درخت» با بابک خواجه پاشا همکاری داشت، در «آبی روشن» هم حضور دارد.

سارا حاتمی سال گذشته در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر برای حضور در «کت چرمی» برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد و مرتضی امینی تبار هم در فصل دوم «زخم کاری» که به تازگی پخش آن به اتمام رسیده است، بازیگر نقش اصلی بود.

نقش‌آفرینی مرتضی امینی‌تبار در نقش میثم در فصل دوم «زخم‌کاری» هم در ماه‌های اخیر بازتاب‌های بسیاری در میان مخاطبان شبکه نمایش خانگی داشت.

مهران احمدی نیز به‌عنوان بازیگر نقش اصلی در «آبی روشن» حضور دارد. این فیلم به تهیه‌کنندگی حسین میری قرار است در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر به نمایش دربیاید. نگارش فیلمنامه «آبی روشن» به‌عنوان یکی محصولات سازمان هنری رسانه‌ای اوج را امیر ابیلی و داوود گنجوی برعهده دارند و به نظر می‌رسد داستانی خانوادگی در حال‌وهوای تجربه قبلی بابک خواجه‌پاشا داشته باشد.

منبع: همشهری آنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->